idah89

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av ida samuelsson - 22 mars 2015 13:01

upptäckte redan i morse efter nattens tunga timmar att båda mina hundar är lyckliga tillsammans

Om dem tyr sig till varandra och dem båda peppar varandra så tar jag de som lycka, speciellt när Mirja ska tvätta diesel och diesel tycker att nu Mirja är de bra, men att hon fortsätter o han finner sig i de!
Inte nog om de så släppte jag ut lilla Mirja så hon kunde springa bort till sin bästa vän Ebba o busa av sig, släppte även ut diesel i inhägnaden för trodde att den latmasken hoppar aldrig över.... Nu med facit i hand så tar jag tillbaka de hela! Diesel hoppade över o jag utan uppsyn fortsätte njuta av mitt kaffe, tills sambon ringde o sa att diesel är hos mig! Jahaop jag har reflekterat! Mirja o diesel hör ihop! Ska absolut inte sära på dem något mer i framtiden!

Nu ligger dem båda i varsindel av soffan och verkar njuta av tillvaron, träningen för diesel är vid tre! Jag bara älskar att se honom lycklig, jag kan inte förstå varför den förra ägaren missunnade denna underbara varelse! I allt han gör så har han med hela sitt hjärta med! Jag ser klart o tydligt i hans språk att han är nöjd över att få träna. Han blir en helt annan hund! Och vi har gjort så pass lite för diesel men han har gett oss för mycket, en kärlek så stor att jag med ord inte kan beskriva den!
Mirja är ju som vanligt min lilla ögonsten som gör mina dagar nät min värk sätts i en förgyllning! Får skriva senare

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards