idah89

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av ida samuelsson - 23 mars 2015 14:11

gårdagen var något speciellt,
Diesel for på träning o var borta några timmar! Kvar här hemma blev jag och Mirja! Tror inte alls det uppskattades från Mirjas sida då hon låg vid ytterdörren o pep i över en timme, till slut gav hon upp o gick o lade sig! Fick reda på när diesel o sambon väl kom hem att det hade gått bra, men att diesel måste ha en hund framför sig, men vi får peppa på honom. På hemmaplan peppar Mirja honom något otroligt bra :)

Diesel o Mirja efter sina små busryck så somnade dem till slut, och än sålänge har inte diesel synts till då han ligger o jäser ut i sängen o verkar må bra :) min lilla latmask!
Har inga vidare planer på att aktivera någon utav hundarna idag! Så vi kör på en mysdag deluxe!


Och dessutom jag är enormt tacksam för alla fina ord och peppningar från er läsare! Era ord får oss att lyckas ??

Från gårdagen under start o stop så väntar man fint på sin tur ??

Ser ut som jag när jag sover ungefär! Gosigaste hund ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards